دانلود بازی ماجرایی و پرمحتوای ۲۰۱۲ Alan Wake برای PC

alan wake 2012 دانلود بازی ماجرایی و پرمحتوای 2012 Alan Wake برای PC

 |لینک خرید پستی|

 دانلود بازی استثنایی و ماجراجویانه Alan Wake برای اولین بار از سایت های ایرانی نسخه معتبر SKIDROW.بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند … پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند … ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد……
گیم پلی:بازی ابتدا با صحنه تصادفی رخ میدهد و و سپس شما پس از چند راهنمایی تصمیم میگیرید به فانوس دریای بروید و در این بین دشمنان بازی شمارا دنبال میکنند که با اموزش های بازی میتوانید انها را پشت سر بگزارید ..مانند استفاده از نور چراغ و تفنگ و….
روند بازی بسیار هیجان انگیز و گیرا میباشد به طوری که شما را کاملا در محیط جنگل قرار داده وحس و حال سردی و تاریکی در کنار دشمنان بازی که در تاریکی ها وجود دارند را به شما میدهد.. البته میتوان گفت که بازی تقریبا بعد از چند مرحله تکراری میشود ولی با اضافه کردن نکات ریز به ان تا حدی از یکنواختی فاصله میگیرد .. بازی در کل حالت سریالی را طی میکند برای مثال در پایان هر مرحله مروری بر قسمت قبل میشود که ایده نو و جالبی است که حس فیلم به بازی میدهد و شمارا برای دنبال کردن داستان اماده میکند … محیط های بازی را میتوان به ۲ دسته کلی تقسیم کرد! جنگل و غیر جنگل! مراحل بازی اکثرا در جنگل های فوق العاده طبیعی و تاریک اتفاق می افتد و حس ترس را تا حد زیادی به شما القا میکند ..دشمنان تنوع زیادی ندارند و محدود به انسان ها و پرندگان تاریکی هستند .. سلاح های موجود در بازی از تنوع زیادی برخوردار نیستند و شامل ۷ تیر و شاتگان و rifle و فلش و منور هستند که البته یک چراغ قوه نیز در دست دیگر شما وجود دارد که بسیار کار امد است چون با ان میتوانید به دشمنان خود نور انداخته و از حرکت سریع انها به سمت خود جلوگیری کنید که بسیار کاربردی هست و البته شارژ ان در صورت نور زیاد تمام و نیاز به باطری ویا حالت استاندارد برای شارژ شدن دارد .. ۲ سلاح دیگر که بازهم بستگی شدید به نور دارند یعنی منور و فلش بسیار شمارا یاری میکنند مخصوصا وقتی در بین دشمنان گیر می افتید با فلش یا منور انهارا ضعیف و یا میکشید که در موارد زیادی مانند دفاع کردن از همراهیان و یا فرار کردن به کمک شما می ایند … مهمات در بازی به اندازه کافی است یعنی شما برای هدر دادن تیر فرصتی ندارید ! گاهی تنها راه باقی مانده فرار است .. از جمله مواردی که کمک میکند تا بازی از یکنواختی خارج شود امکان راندن ماشین در بازی است که در محیط های هرچند محدود لذت کشتن دشمنان با ماشین ها را به شما القا میکند که البته رانندگی خیلی راحتی نخواهید داشت به لطف کنترل نه چندان جالب ماشین که برعکس کنترل شخصیت بازی که بسیار خوب است … در مرحله ای از بازی شما به مزرعه کشاورزی میروید که یکی از مراحل جذاب بازی است که در stage قرار خواهید گرفت و در واقع نوعی انتقام از دشمنان خود میگیرید و هرچه در بازی از نور کم و تیر کم سختی کشیدید در این مرحله جبران میشود!

ادامه مطلب ...

دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update

امروز آپدیت شماره ۲ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Assassin's Creed: Revelations عرضه شد ! در این آپدیت تغییراتی در بازی صورت گرفته است که به اختصار عبارتند از: افزوده شدن نقشه های بازی در پکیجی به نام Map Pack که دارای ۳ مکان جدید با نام های Siena, Firenze و San Donato می باشد. همچنین ۶ نقشه جدید برای بخش مالتی پلیر بازی افزوده شده است ، برطرف سازی باگ بازی در هنگام مقابله با مقبره پنهانی در زندان V'lad ، برطرف سازی باگ در هنگام صدا کردن Fedayeen و صحبت کردن با آن که از بازی خارج می شد ، برطرف نمودن باگ بازی هنگام کاهش فرکانس Den Defence و بسیاری از مشکلات دیگری که در بازی وجود داشته چه در بخش Story Mode و چه در بخش Multiplayer که به طور کامل برطرف گردیده اند. برای دانلود آپدیت و آموزش کامل نصب آپدیت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

assassins creed revelations update 1.02 skidrow دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی پرطرفدار Stronghold 3 برای PCstrongerhold

strongerhold دانلود بازی پرطرفدار Stronghold 3 برای PC

 

دانلود بازی پرطرفدا و استراتژیک Stronghold 3 با کرک معتبر SKIDROW.بر خلاف Stronghold 2 بیشتر شبیه به نسخه ی اول بازی است.شبیه ساز امپراطوری که همانند نسخه های قبل گیمر ها با احداث یک قلعه به بازی می پردازند.اگر یکی از نسخه های بازی را انجام داده باشید کاملا در جریان هستید که در این بازی بدون مردم هیچ کاری نمی توانید انجام دهید پس در این نسخه هم باید مردم را راضی نگه دارید تا بتوانید یک قلعه ی مستحکم داشته باشید.طبق صحبت های سازندگان بازی دچار تغییرات زیادی شده و این واقعا امیدورا کننده است.ساختمان ها در بازی پویا تر و رئال تر (واقع گرا تر ) شده اند.ظرفیت ساخت مسکن افزایش یافته.ظاهر کلبه ها تغییر کرده.در کل ساختمان ها جزئیات بسیار دیدنی خواهند داشت.هم اکنون بازی از موتور Havok بهره می برد.به لطف این موتور فیزیک بازی جهشی چند پله ای داشته.فروریختن ساختمان ها و دیوار ها بسیار واقعی تر به نظر میرسد.فیزیک بازی بر روی تله ها هم تاثیر گذار بوده و اگر شما تله ای مثل کنده های غلطان را در شیب ایجاد کنید آنها تحت تاثیر شیب قرار می گیرند و با سرعت بیشتری غلط می خورند و در نتیجه می توانید دشمنان بیشتری را بکشید. نمونه ی دیگری که بهبود فیزیک بازی را نشان می دهد سقوط سرباز ها به پایین قلعه است، در نسخه ی جدیدسربازانی که بالای دیوار های قلعه حضور دارند می توانند به پایین سقوط کنند و شما می توانید از این ویژگی به عنوان یک تاکتیک استفاده کنید (لازم به ذکر است این ویژگی هرگز در نسخه های قبلی وجود نداشته) .این موتور همچنین سیستم آب هوایی جدیدی نیز به بازی اضافه کرده.هم اکنون شما می توانید Stronghold را در شب تجربه کنید. این بار در نسخه ی جدید بیماری ها بسیار جدی تر شده اند.در نسخه های قبلی با پرتاب لاشه ی حیوانات مریض به قلعه رقبا ، بعضی از مردم می مردند.در این نسخه بیماری های همه گیر مثل طاعون بسیار جدی تر از نسخه ی قبل بازی به نظر می رسند و باید خیلی مراقب این حملات باشید.در پی این تغییر هم اکنون شما می توانید نوع و حتی تعداد حیوانات مرده ای را که به وسیله ی منجنی به قلعه ی دشمنان پرتاب می کنید انتخاب کنید(حیواناتی مانند گاو ، خوک و گوسفند).سیستم ساخت قلعه هم بهتر شده. بهبود سیستم ساخت قلعه باعث می شود که شما کنترل و آزادی عمل بی سابقه ای بر روی ساخت بنا داشته باشید.در نسخه ی جدید شما می توانید ساختمان ها را در هر کجا بنا کنید و در کل می توان گفت که در نسخه ی جدید شما می توانید با توجه به شرایط بازی تاکتیک دقیق تری به کار ببرید..به بازی تله های جدیدی اضافه شده و سازندگان فعلا صحبتی راجع به این تله ها نکردند.زوایای دوربین بازی هم بهتر و کلی تر شده که به شما کمک می کند در هنگام مبارزات و نبردها دید فوق العاده ای به میدان جنگ داشته باشید ، علاوه بر این بهبود زوایای دوربین در ساخت قلعه نیز به شما کمک می کند.

 

 

| آپدیت جدید اضافه شد |

ادامه مطلب ...

توجه

سلام دوستان عزیز بالا خره وبلاگ جدید فری دانلود رو با نام نوین سافت راه انداختم اگه خواستید همکاری داشته باشید با من تماس بگیرید

Novingame@yahoo.com

novinya93@yahoo.com

facebook.com/Novingame




                                                               Novinsoft.blogveb.com

دانلود بازی فوق العاده زیبا و ترسناک Darkness II برای PC

darkness 2 دانلود بازی فوق العاده زیبا و ترسناک Darkness II برای PC

 |خرید پستی از سایت سیب خرید|

 

دانلود بازی فوق العاده زیبای Darkness II برای pc نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان سایت های ایرانی.این بار استودیوی Starbreeze، عرصه را خالی کرده و به Digital Extremes میدان داده است.  هر چند سازنده تغییر کرده، اما ظاهرا فضای اصلی نسخه‌ اول حفظ شده و امید آن است که پیچیدگی‌های غیرعادی داستان بازی قبلی نیز حضوری پررنگ داشته باشند. داستان، قهرمان قسمت اول، جکی استکادو را در سرکردگی تشکیلاتی تبهکارانه نشان می‌دهد. فعالیت‌های او توسط خانواده‌ای مافیایی موسوم به فرقه‌ برادری تحت نظر است؛ گروهی که ابتدا برای مبارزه با نیروهای شیطانی تاسیس شده، اما به مرور، ظاهری دیگر به خود گرفته و قصد دارد کنترل همان چیزی را به دست بگیرد که روزی برای نابودی آن تلاش می‌کرد. ظاهرا در بازه‌ای میان دو قسمت بازی، جکی متوجه شده که می‌توان نیروی تاریکی را داخل یک شیء متمرکز کرد و این شیء می‌تواند هر چیزی باشد، اعم از بدن خود فرد. جکی نیز قصد چنین کاری را دارد. داستان بازی ۳ بخش را شامل می‌شود؛ در بخش ابتدایی جکی برای زنده ماندن و فرار از دست فرقه‌ برادری می‌جنگد و در بخش دوم حقیقتی پنهان برملا می‌شود. این حقیقت چنان جکی را در خشم فرو می‌برد که مستقیما با فرقه‌ برادری وارد جنگ می‌شود.

در آخرین نمایشی که از بازی دیدیم، پس از دموی قبلی که حمله‌ فرقه‌ برادری به رستوران را به تصویر کشید، این بار ورود جکی به ساختمانی برای ملاقات با وینس را شاهد بودیم؛ عنصری نفوذی که قرار بود اطلاعاتی را در رابطه با فرقه‌ برادری برای ما برملا کند. دو نگهبان جلوی در اصلی ساختمان ایستاده بودند، اما بدون سختگیری زیاد به ما اجازه‌ ورود دادند. پس از ملاقات با وینس، مسیری را در ساختمان طی کردیم. پس از ورود به داخل آسانسور، وینس هویت اصلی خود را فاش و به اقامت نیروهای فرقه‌ برادری در بالاترین طبقه‌ ساختمان اشاره کرد. مدتی بعد به اتاق وینس رسیدیم. او یک کلت دستی به ما داد و ماجراهای حقیقی از همان جا آغاز شد. چشمان جکی هنوز به نور حساس است و موجب سوزش چشمان و تاری دید وی می‌شود. البته قسمت‌هایی از ساختمان با نور سرخ مزین شده بود که چندان تاثیری روی عملکرد ما نداشت. در هر صورت از بین بردن منابع نور در هر حالت و زمان از وظایف اصلی جکی است. در غیر این صورت باید کار خود را تمام شده بدانید، اما از بین بردن تمام منابع نور به این سادگی نیست .

در قسمت جدید، امکان Quad-Wield یا استفاده‌ همزمان از ۴ سلاح میسر خواهد بود که در ترکیب با قدرت‌های تاریکی، ترکیبی فوق‌العاده را رقم می‌زند. در این قسمت فقط یک سیاهک در دسترس جکی خواهد بود که توانایی‌های زیادی از جمله جمع‌آوری سلاح و مهات از روی زمین و رساندن به جکی و بیرون کشیدن دشمنان از پشت سنگر را دارد.

حتی می‌توانید از او به عنوان یک بمب بهره بگیرید و در پی آن از لیفت شیطانی استفاده کنید. این نیرو دشمنان را میان هوا معلق می‌کند تا هر طور خواستید آنها را از بین ببرید. نیروی کانال‌دهی سلاح، گلوله‌ها را با نیروی تاریکی جایگزین می‌کند و در عین بی‌نهایت ساختن گلوله‌ها، نیروی آنها را فزونی می‌بخشد. قلب تاریکی در ترکیب با این نیرو می‌تواند پشت دیوار را برای شما نمایان کند و دشمنان آن طرف را نیز هدف قرار دهید. قدرت دسته‌ زنبورها نیز مانند نسخه‌ قبل، حشراتی خونخوار را احضار می‌کند و در یک آن چند دشمن را هدف قرار می‌دهند. با جمع‌آوری تجربه نیز می‌توانید تمام قدرت‌ها را ارتقا دهید. آن طور که به نظر می‌آید باید انتظار یک عنوان موفق دیگر را داشته باشیم.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • OS: Windows XP/Vista/7
  • Processor: Intel Core 2 @ 2GHz / AMD Athlon 64 X2 4200+
  • Memory: 1.5GB RAM
  • Hard Disk Space: 10GB
  • Video Card: 256MB NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600
  • Sound: DirectX Compatible
  • Additional: Requires installation of Visual C++ 2008 Redistributable, DirectX and nVidia PhysX version 9.11.1107

ادامه مطلب ...

دانلود بازی زیبای Shank 2

shank 2 cover okladka دانلود بازی زیبای Shank 2  

  |خرید پستی|

برای اولین بار از سایتهای ایرانی دانلود بازی بسیار پرطرفدار و زیبای Shank 2 نسخه معتبر Reloaded. بازی Shank 2 ساخته استودیوی بازیسازی Klei Entertainment، از جمله عنوان هایی است که حالت هنری فوق العاده زیبایی دارد و ترکیب آن با کنترل بسیار هیجان انگیز و گیم پلی سریع، بازی بسیار عالی ای را به وجود آورد. اکنون بعد از موفقیتی که نسخه اول این عنوان بدست آورد، نسخه دوم آن نیز معرفی شده و قرار است در اوایل سال ۲۰۱۲ راهی بازار شود. این نسخه، هم دارای بخش داستانی و هم دارای بخش چندنفره خواهد بود. لازم به ذکر است که بخش چندنفره آن دارای بخش های جدیدتری است. Shank 2 به همان صورت نسخه اول طراحی شده و بازیکنان قطعاً از آن راضی خواهند بود. طرفداران Shank، اینبار می توانند از بازی مورد علاقه شان لذت بیشتری ببرند، چرا که این نسخه دارای محیط های بزرگ تر و شخصیت های جدیدتری است. حالت هنری ای که در نسخه اول دیدیم، در Shank 2 هم قرار دارد و بازی را به شکل فیلم های دهه ۷۰ درآورده است. در حالت کلی، این بازی با نسخه قبلی هیچ تفاوتی ندارد، اما زمانی که بازی را تجربه می کنید، نظرتان عوض می شود. در هر لحظه از بازی با دیدن سلاح های متعدد غافلگیر خواهید شد. در هر منطقه یک سلاح تازه و بسیار جالب به چشم می خورد. کنترل بازی در این نسخه دستخوش تغییراتی شده و بازیکنان با آزادی بیشتری از این نظر روبرو هستند. با توجه به اینکه در این نسخه کنترل بازی بهتر شده، روند تیراندازی ها بسیار راحت تر و بسیار هیجان انگیزتر شده اند. از دیگر قسمت های جالب توجه بازی، بخش چندنفره آن است. استودیوی Klei توجه ویژه ای به این بخش کرده است. مانند نسخه اول، در این بازی نیز حالت Co-op هم وجود دارد، اما اینبار می توان حالت Co-op را، هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین تجربه کرد. یکی از بخش های این قسمت، بخشی است که Survival نام دارد و بازیکنان باید تا جایی که می توانند، دشمنانشان را از بین ببرند تا به شماره یک آن بخش تبدیل شوند. نقشه های مختلفی برای بخش چندنفره بازی طراحی شده که در هر کدام از آن ها کارهای مختلفی باید انجام داد و اهداف مختلفی را باید با موفقیت پشت سر گذاشت.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Pentium 4 at 1.6GHz or Athlon XP 1600+
* RAM: 1 GB
* HDD: 4 GB free disk space
* Graphics: 256 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9

ادامه مطلب ...

دانلود بازی محبوب و جذاب Angry Birds برای

PSN 0277 Angry Birds USA PSN PSP NRP دانلود بازی محبوب و جذاب Angry Birds برای PSP

 

دانلود نسخه جدید بازی بسیار محبوب و زیبای Angry Birds برای کنسول PSP که یکی از پرطرفدار ترین بازی ها در تمامی کنسول های دستی میباشد شما در این بازی در نقش پرندگان عصبانی! در هر مرحله با چالشی جدید برای از بین بردن موجودات موزی! مواجه هستید که باید با استفاده از قابلیت هایی که هر پرنده دارد به تخریب  و نابودی دشمن بپردازید و مجوز ورود به مرحله بعد را دریافت نمایید. حتما قبل از دانلود و اجرا فایل info ارائه شده را مطالعه نمایید.

ادامه مطلب ...